EAN-betaling

Gælder kun B2B kunder. som kræver oprettelse for at få adgang. 

Det er kun sagsbehandler eller anden offentlig myndighed, der kan søge om en borgers oprettelse af en B2B konto. Det er ansøger der hæfter  for de efterfølgende bestillinger. 

Ved EAN-betaling udfyldes bestiller og modtager separat, hvis modtager er en anden end bestiller. Det er vigtigt, at ovenstående felter udfyldes korrekt.  

Bestilling:

  • Det er køber institution/kommune/Firma der udfylder bestilling online i vores system. 
  • Fremsendes bestilling på mail, e-Boks brev eller lignede tillægges et ekspeditionsgebyr på 200. kr. For ordre oprettelse. Lige ledes gør sig gældende ved telefonisk ordre afgivelse. 

 

Borger som bestiller: 

  • Videregives muligheden for ordre bestilling til borgeren selv, fralægger vi os et hvert ansvar for misbrug. Her under for meget bestilling, der går ud over den pågældende bevilling. 

 

Regnings deling: 

  • Det er ikke længere muligt at få lavet del ordre hvor borger selv har en andel som vi skal indkræve. 
  • Alle ordre opkræves på det samlede beløb og det påhviler udelukkende bestiller at opkræve en evt. borgerandel.