EAN-betaling

 

Ved EAN-betaling udfyldes Bestiller og modtaget separat hvis modtager er en anden end bestiller. Det er vigtigt, at ovenstående felter udfyldes korrekt. 

 

 

Bestilling:

  • Det er køber institution/kommune/Firma der udfylder bestilling online i vores system. 
  • Fremsendes bestilling på mail, e-Boks brev eller lignede tillægges et ekspeditionsgebyr på 200. kr. For ordre oprettelse. Lige ledes gør sig gældende ved telefonisk ordre afgivelse. 

 

Borger som bestiller: 

  • Videregives muligheden for ordre bestilling til borgeren selv, fralægger vi os et hvert ansvar for misbrug. Her under for meget bestilling, der går ud over den pågældende bevilling. 

 

Regnings deling: 

  • Det er ikke længere muligt at få lavet del ordre hvor borger selv har en andel som vi skal indkræve. 
  • Alle ordre opkræves på det samlede beløb og det påhviler udelukkende bestiller at opkræve en evt. borgerandel.